2013. november 10., vasárnap

Kritika #1


Audrina’s life
Kedves Alina! J
Megkértél, hát itt a kritikád! J

Design:
Ahogy észrevettem, elég sokszor váltogatod, ami klasz dolog. Viszont így hirtelen azt sem tudom, melyikről írjak, ezért az aktuális lesz a téma. Nagyon tetszik ez a színösszeállítás. Barna-sárga. J Olyan meleg hangulatot áraszt ezekben a hideg novemberi napokban. J Az elrendezéssel sincs semmi bajom. J Ügyesen összeraktad. J
A menüpontok is egész jók, a szereplőkről feltöltött képeid nagyon jól lettek kiválasztva. A két lány neve és képe csúszott egy picit szét, de másba nem igen tudnék belekötni. J
A zenelejátszódon elég „édes” dalok találhatók. Nekem nem nagyon jönnek be az ilyesmik, de még én is találtam olyan számot, amit szívesen hallgatok olvasás közben. Well done! J
Egyetlen designbeli dolog, amit egy kicsit furcsállottam, az a fejlécen levő felirat. Annyira ízlésesen összeszerkesztetted a weblapot, de ez a felirat valahogy kilóg a képből. Talán egy másik árnyalat jobb lenne. Mondjuk, olyan barna, mint a modulok háttérszíne.
10/9
Iromány:
Mivel bennfentes vagyok a szoriban, ezért azt hiszem, újat nem tudnék írni. Egyszerűen tökéletes. J Csak nagyon kevés…
10/10
Összhatás:
Azt hiszem, sikerült olyan dolgokat összeválogatnod a kinézetre, ami elég jól passzol a blog tartalmához. A fejlécen is ki tudom venni a szereplőket, eseményeket. Legjobban a kurzor tetszik. J Ezzel is azt sugárzod, hogy ez egy kedves, vidám sztori, amit mindenképp érdemes elolvasni. J

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése